PortalHomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Similar topics
Please Make Your Welcomed Donations Here

Free image hosting powered by PostImage.org

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Share | 
 

 It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
[KFC]Sad_But_True



Posts : 2
Join date : 2010-06-11

PostSubject: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 8:12 am

Name: ME

In Game Name:Sad_But_Fuckin_True...well without "fuckin" but i think it sounds better

Gender:fuckin senil Tranny

Age:... sweet 16... haha... nooo almost (but only ALMOST) 30

Location:Land of the Vikings...where true metal was born

Hobbies/Job:wankin, playin either guitar or pc....makin dutch men pissin their self laughin hahaha smells like a big one haha

Humor: hmmm figure out ur self

Other Comments Which May Help Your Application:
it IS fuckin possible --> Sad_But_Fuckin_True is commin to ur town... he will ride around with style...and he will drive everybody wild...u know its him when he comes to ur toooowwwwnnn

SOOOO (as i told a few of u already) TAKE ME OR HATE ME...FUCKERS
Back to top Go down
View user profile
[KFC]aseasyas
Admin
avatar

Posts : 628
Join date : 2010-01-21
Age : 37

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 8:22 am

Hey


I am happy to see you enjoy playing with us guys.

I have heard you have been in ts so I know you will get on well with every one in the community.

and you can put the probationary kfc (lower case) tags on, I will have a chat with the others and see maybe we can make an exception and provide you with the bigger upper case tags


Regards,

David

_________________
Back to top Go down
View user profile http://kraftyfuckincunts.niceboard.biz
[KFC]girl4gamez

avatar

Posts : 1029
Join date : 2010-02-14
Age : 24
Location : alabama

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 8:25 am

WOOT WOOT WELCOME TO THE KRATFY FUCKIN CUNTS BOUT TIME YOU JOINED OUR VIRTUAL FAMILY :p cheers cheers cheers cheers cheers
Back to top Go down
View user profile http://wesley-oaks.com
SniperSpring

avatar

Posts : 800
Join date : 2010-03-31
Location : Norway

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 8:47 am

I talked to ya a little Wink
Cool fucker this one...
Good luck mate, ur in in no time Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.game-on.no
[KFC]TheArsenal

avatar

Posts : 199
Join date : 2010-01-24

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 9:13 am

welcome to the clan m8!!!!!!!!!!!!!!!

another dodgy german in the clan but since u makes us laugh its most welcome....... cheers

_________________
Back to top Go down
View user profile
eXsownur

avatar

Posts : 1167
Join date : 2010-01-21
Age : 22
Location : Netherlands

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 9:14 am

YEAH BABY we have the biggest german tranny/whiner in our clan.
Welcome m8 to this crazy house of cunts!
Back to top Go down
View user profile http://www.kraftyfuckincunts.com
[KFC]RoBb!E-g

avatar

Posts : 370
Join date : 2010-01-25

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 9:14 am

funny as hell is ur application ya german tranny it realy is.... lol!

ur a great laugh on ts and it makes gameing such a pleasure and pleasure is wots gameing all about.........

glad ya joined KFC and ya with ur old buddys again Wink
Back to top Go down
View user profile
[KFC]Termineyter

avatar

Posts : 274
Join date : 2010-01-30
Age : 26
Location : Ieper Belgium

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 9:29 am

WELCOME YOU CUNT, finally :p
Back to top Go down
View user profile
[KFC]Cheesy_Pint

avatar

Posts : 287
Join date : 2010-01-25
Age : 30
Location : germany

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 10:02 am

fuck u...oh ehhhh...i mean welcome....finally u made it m8....

have a g1 senil trannie....lol

cya m8
Back to top Go down
View user profile
[KFC]whiteshadow_

avatar

Posts : 619
Join date : 2010-01-24

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 10:37 am

Too cool.

Great to see you applying mate. Smile

I'll look forward to being bitched at every game now. lol!
Back to top Go down
View user profile
SniperSpring

avatar

Posts : 800
Join date : 2010-03-31
Location : Norway

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 10:50 am

[KFC]whiteshadow_ wrote:
Too cool.

Great to see you applying mate. Smile

I'll look forward to being bitched at every game now. lol!
lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.game-on.no
[KFC]Freqn

avatar

Posts : 37
Join date : 2010-03-28

PostSubject: .   Fri Jun 11, 2010 12:25 pm

fucking german trannys

lol! Welcome to KFC affraid
Back to top Go down
View user profile
[KFC]GSgtHardman

avatar

Posts : 328
Join date : 2010-01-27
Age : 30
Location : Thuringia (Germany)

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 3:10 pm

AAAAAAAAVVVVVVVVEEEEEEEE IIIIITTTTTTTTT you FOTZE !!!
Finally you did the only right....cheers for that, you are welcome m8....

WELCOME !!! cheers lol!
Back to top Go down
View user profile
[KFC] Superior

avatar

Posts : 182
Join date : 2010-01-24
Age : 36
Location : Holland

PostSubject: Re: It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True   Fri Jun 11, 2010 11:46 pm

About time you mr. (Smells like a big 1) lmao good
to see you in !!! lol! lol! lol!

_________________
Back to top Go down
View user profile
 
It's not fuckin possible™....the door is open an asshole walkes through but no worries about it-it's just Sad_But_True
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Original SoD Lost Episode 2 broken secret door puzzle
» Open certificate?
» Tied or Open?
» Firing from Open Topped Vehicles
» 29th Andorra Open

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Krafty Fuckin Cunts :: General Comments/Talk :: Recruitment-
Jump to: